Håller tummarna för dig gubben!

Måste bara skriva ett inlägg lite snabbt..!
måste bara samla mina tankar lite.....
Idag avgörs det om lilla gubben kommer tillbaka eller inte :/
vi hoppas på att han kommer tillbaka till oss!!!!

Jag vet att du klarar det, du är så stark du har gått igenom mycket och jag vet att du e starkare än så!
Jag hoppas verkligen att du klarar det, det såg ljust ut ändå till den dagen kom!
Men nu hoppas jag för hela mitt liv att du kommer tillbaka tårarna riner då jag skriver det här det är inte lätt, ännu svårare måste det vara för ** och *****
Men vi hoppas alla håller tummarna för dig gubben..! kom igen du orkar!!!<33



Lilla gubben då han nyss kommit till piteå! :) sweet heart

Kommentarer
Postat av: maria e

han har verkligen haft otur! stacars fina lilla Quse :(

2009-04-18 @ 00:55:35
Postat av: Anonym

jo det har han verkligen :'/ men nu är han hemma igen :) på bättrings vägen :P känns skönt!:)

2009-05-04 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0