Tjenare tjenare....

Idag har jag varit med linn och sen så har jag varit i stallet ^^
Jag och linn degade hela morgonen, för igår var vi så trötta för då sov vi på en luft madras som typ va trasig så vi vacknade av att vi låg på golvet :/ jobbigt så då e man nalta stel idag...
sen solade vi lite vart kallt så vi gick in på typ en liten stund :)
Sen idag har jag ridit min sparv för eva han hade en aning tränings värk så han var riktigt sur idag! stod typ rakt upp och fäktade med frambenen sur ponny hest.. men jag förstår han imorgon blir det tömkörning på hög nivå! sen på lördag e det tävling fatta spännande jag ska debutera LA ifall allt känns bra!:D
Men nu ork jag it skriva nå mer! herrå :)

sparven trött!:)
Sparven var nalta trött! :)


    
Fundrerar på att köpa!:) men vilken färg??? hjälp mig!!!!!


pollykaka med rosa grädde<333



Vet it vad den heter men god var den då!!!:D
Linnsor och idsor e bäst på att baka (då linn lär ida!)


Kommentarer
Postat av: vickan

den blå var snyggast ;)

2009-05-16 @ 16:53:07
URL: http://vhjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0