1 mil de du!

helloo =)
Idag har jag väl it gjort mycket varit i skolan haft lite matte, datakunskap, växt och djirliv och nå arbetes sak! ^^ heheh ja men inte har vi gjort mycket ^^ men vi har dock ändå alltid grymt kul e så glad att jag år med Linn och carro! =D
efter skolan så drog jag till stallet och hade jour gjorde klart där sen hem så for jag till olivi så får vi ut och sprang! :D heheh det slutadeatt vi sprungit 1MIL!!! fatta bäst vi är nu ska vi lägga upp ett tränings schema! x) heheheh blir typ
springning sen så massa övningar hos ollis med däck hopprep stege hinderbanor mm så gym! x) hahaha ojojoj ja men nu väntar sängen! x) heheh lär inte ta mig upp imorgon har nog nanting ont i bena då! ;D hjahahah
pussnatti

(sorry hittar it kabeln ska och kolla hos pappa!)

gulliga ungen!<3333 blir 1år snart! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0