Elin here, I come...<3

tjenare tjenare uppe med tuppen ;)
Igår såg jag massa film hade typ svårt att somna somnade typ 3 så ja nu 3 timmar senare är jag uppe med/förre tuppen =P jjajajaj ja måste lägga på ett koll så jag hinner käka frulle rulle nu, sen så ska maten packas ;) hehe
ja dock så orkade jag inte packa igår se det blir nu på morgonen det också! x) så nu måste jag springa iväg och göra mig klar åker till linda halv 8 så jag inte kommer för sent! =)
herrå alla glada ha det bäst! =P ni jag ju slå en pling om ni känner för det x)


Dressyr ponnyn<333
Btw så ska sofia rida dressyr på min sparv idag =)
så ska cretin rida ut mimosa :) då blir dom glada x)


dressyr ^^

det finns i ponnyn <3

Han är lik R där! =P
Han har något magiskt och jag kan inte komma på vad! <3333
Äslar dena underbara ponny med hella mit hjärta...<3

Nu ska jag äta herrå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0