good good ;)

tjenare tjenare! =)
Idag hae jag och linnsor varit på PHB jävligt nice ^^ det var dockgooooddddeee kallt i vattnet men linn fick i mig till slut! x´)
sen stkte vi ett tagså käkade vi goda glassar! xD ,ohahaha bild kommer!
så drog vi ti linnsor och käkade taco så for jag och hoppade måsen var ju tvungen prova de nya hindrena ;) måsen tyckte inget var farligt! x) sen så fixa jag sparvis promis med han så sen drog jag hem packade och nu så sitter jag hos linnsor ska hoppa i duschen nu imorgon blir det grans då kommer vi som två överaskningar! x) mohahaha har it anmält oss men va fan! ;) hihihih
jajaj hejdå syns väl imorgon elle rpå tisdag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0