Grattis lille pöjken! ;)

Hej hinner it skriva måste sova! =) Ja ikväll så var jag så klart tvungen gå till Li och Tobbe och gratta theo! :D som blev 1 år idag! han fick en bobbycarr av oss ändå jävligt söt unge det där! hahah ja så fick tilde ett "lego stall" bara föra att hon är värdens bästa Tilde! xD hahah göllat! jajaj


Imorgon åker jag till älvsbyn och tävlar! x) blir riktigt kul! :D Linnsor och jag ska bo i husbuss med våra mödrar ;) hhahah jaja men önska oss lycka till så ska vi göra vårat bästa! :D ni kan ju höra av er min tele är ny laddad me pengar! :D jippi kajjjeeejjjj ^^ nu ska jag sova pussnatti


älskling!<3

Btw: såg jag att ja skrev alla är rädd för stora hundra det ska stå Alva!! smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0