sweet child.. =D

Först blir det om umeå! x)
Ja som sagt så åkte vi till umeå vid 8 på lördag morgon :P tog väl så där 3 timmar då vi kom fram packade vi upp allt så och gjorde klart så gick jag och satte mig och sola lite med elin och clara =) ja så jag har solat i helgen sprang runt i bikini det var sååå varmt så ja det va allt man kunde ha på sig! ^^
jaja men sen så på kvällen for jag och elin ut och gick xP hahah ni ska få se fina bilder från det! =P man ska inte gå med mig då jag är över trött ^^
ja så på söndagen var det lika varmt =) hjälpte till nalta mer då :) men till stor det har jag väl solat och tagit hand om clara xP ja men det var riktigt roligt att följa. på vägen hem såg vi på Ensamen hemma och jönsonligen på kolla ^^ haha eller jag halv sov väl som mäst! :D jaja så drog jag till stalet gjorde ponnyn hem och sova ;) hihiih


vems hand vems mage? :o hahah ;)




älskade äng hhahahahahahahhaha ojojojoj =)

Elin <3


Jag på promis dock så blundar jag tror jag! =)


Elin tycker att ja e galen ;P


Ja så här trött var jag ^^ kolla vad fin bild ;) jag och elin^^


hahah för trött trollet hittade en fin kram kompis ^^


tummen upp för oss =) hahahah oj va trött jag var det syns! x)


Ja du mina ben ^^

Elin: va hjulbent du såg ut att vara ^^
Ida: hahah gör de?
Elin: Ja
Ida. Hmm...

Jaja fler bilder kommer väl herrå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0