lite reklam! x)

Hej =) dagen vart inte som planerat insåg då jag skulle fara till stallet att det var grymt varmt så det vart att sola istället drog till stallet vid 5 =) skritt jobbade ponnyn idag med han va super fin! imorgon ska jag nog hoppa ^^ hihihi
Jajaja jag gjorde allt klart så dor jag till bellis där man fick väsrat bästa privat visningen av mary kay produkter x) det är dom bästa produkterna! =) Idag handlade jag en foundation, ett puder en mary kay puderborste och så "diamant skrubb" som jag kallar det och så fukt krämen till den också! =)




Puder och borste

Älskar produkterna!
Då min "diamant" skrubb och den speciella fuktkrämen kommer så har ja hela serien och även en läpp sak och eye sak ! =)

Ett litet tips! köp dessa underbara produkter istället för att lägga ned pengar på produkter som inte funkar, Med dom här känner du klar skilnad redan första gången! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0