MARY KAY<3333

tjenare tjenare =)
nu är jag hemma igen, har cyklat till stallet idag "stolt" hahahah jaja men så har jag även promenera med sparvis idag =) fast dock så hade vi lite problem med en som tyckte tydligen att vi skulle gå igenom ett kron dike med hästarna mm jävla cp gubbe! jag vart som irri för att inte har jag tänkt gå genom nå as djupt dike med min häst som kan skadas! :O ååååå men då kom en snäll gubbe och sa att dom skulle stana maskinerna för mig och alle balle.. tur det!
ja sen så gjorde jag klart mina saker i stallet så hoppa jag studs med måsen gåsen så kom elin och fredde så var jag klar i stallet kl 10... så drog vi hem dumpade fredde hämtade lisa och så sen vare ba hem tog en dusch rovade mina nya Mary kay saker som för övrigt har kommit idag! x) nice nice  så ska vi se nå film och så ba mysa så herrå ;)
ring om he e nå! ;) 0705324594


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0