spunken<3 =)

Hello ^^
första dagen i skolan idag då :P vi fick träffa klassen fick nalta info så sluta vi :D heheh fast ja va tvungen ha nå samtal så det va ba att stana=P fast vi drog och handla nalta mycket sudd, bara 10 st ^^ hheehhe så skulle vi köpa kolege block men de fans inga fina så vart bara ett ;D
ja men sen då skolan va slut drog jag hem åt lite sen så for jag ti stllet glopp träna ponnyn =P fan vilken kondis! x) heeh jaja sen så drog jag och såg nalta fotboll me gölle och co! =P hhhahaha ja men dom vart bra då jag kom ^^ mohahaha sen så tog ja elins tele hihi ja så sluta det med att fredde tog mina nycklar now fick psyk brytt då fick jag tillbaka dom! xD mohahahaah

jaja tyvär så hittar jag ingen sladd att ladda över nå bilder sorry :'/ snyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0