Stöcke nästa! =) slå mig en pling! ^^

hej! =)
jävlar vad jag är uppe tidigt eller så inte ^^ ja men varefall så åker jag ju ned till stöcke och tränar för Daniel Svensson idag och imorgon! =D blir svin kul! ska bo hos Rebecka! blir mysigt xD hihihi så ska ja ju sova som vanligt nu hela vägen ned så jag e riktigt laddad då ja kommer fram! :D tror jag hoppar i andra gruppen lite nervös o.O hahah ja men det går nog bra hinner no se rebbis och kossan hoppa lite före! =) hihihi jaja Önska mig lycka till! =) så kan ni ju slå en pling ba för att säga hej ;) hahah jaja men nu måste jag skynda mig har it packat än jaja så går det om man är en slö fock! hihihi jaja herrå ^^


Vännäs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0