tiden går ;)

Hello  ida börja dagen med att ja kom in i klassrummet typ 20 över exakt snacka om tur! x) men nu ska jag se till att ha gott om tid på mig under morgonen x) hehehe men sen så hade vi lite genomgång över vad vi ska göra under de 50 lektioner vi ska ha inom den kursen ^^ sen hade vi lite djurkunskap tror jag de va så skulle vi göra en sak på datan, en fatta it hur man bytte lösen fast läraren sa precis hur man gjorde tog typ hundra år jag och emelie höll på att börja as garva men tur nog gjorde vi it det ;) hehehe
sen va he as god mat å så fick vi våra skåp gissa vem som har högst upp!? ;D mohahha jo jag!
sen så fick vi våra sköthästar har quincy känns fint! :D en av de bästa! xD heheheh jaja  sen så har jag it gjort mycket så nu ska ja sova herrå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0