träning..!?

Hej =) nu har jag just duschat, skööönnnttt! <3
jaja men har hoppat mimosa hoppa bara en kombination hoppa kanske 105cm =) men hon va riktigt pigg så ska höra om ja kan hoppa henne på onsdag för linda iställe för sparven x)
ja måsen va då fin så e nöjd med henne ^^ dock täcker hon de e svin kul med hoppning! =P hahaha nicenice

jaja men dirr då jag kom hem drog jag ut och sprang/gick. Gick kanske 30min innan jag gick förbi ollis och tog med henne så sprang och gick vi kanske en 30min så lämna ja ollis sen vare ba hem och duscha och äta något..
Dock så var det så mörkt så ville it springa i skogen så vi fick springa på sidan av vägen så det va ju it bästa platsen men vi ska ut imorgon dirr efter skolan med x) hiihi så på torsdag med! =D jaja nu ska jag se tv sen sova pusshej x)


piteå tävlingen måsen hoppar fram! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0