Norsk? ;)

hej =)

Igår så drog jag och linn till grans för att vi skulle typ på"läger" där vi träffade typ hälften av klasen! =) alla var inte där..

Det var då Linn, jag, anette, Evelina, Therese, hanna och erika..

vi har haft riktigt roligt igår så red jag Quincy han var fin dock äjävligt seg och så ville han ba knäppa av men då fick vi till det mot slutet =) sen så fick vi tömköra små russen ^^ hihi jag fick tömköra hela tiden för vi var ba tre =P hihi gick ändå hyfsat ;) sen så vare duscha så skulle vi käka middag om man säger söjn det gick inte så jätte bra linn spräkte 7 gafflar.. alla höll på att dö i skratt ;) till sist gav vi upp då drog jag linn och anette till godishuset! vart godis för hela slanten ^^ hihihi så for vi förbi och hälsade på ariel och currtan.. sen drog vi tillbaka till skolan så såg vi film och efter det satt vi väl som ba och pratade och så pratade vi om något med bönder så sa jag bondar istället för bönder så kom jag som på att man ir säg så, och så sa Anette att man säger så på Norska och att jag hade pratat typ mycket på norska att jag typ använder ord från norska språket ;) hahah så ja nu vet vi vart jag kommerfrån ;) HAHAHAH ojojoj vlka diskutioner!

haha varefall sen så gick vi och la oss ytligare en dag va ju idag! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0