fredagsmmmyyyysssss:)

hej =)
idag har jag inte gjort mycket. chillat sett tv solat lite inte så mycket dock :/
sen så har jag haft jour tog in hästarna så skulle vi bara stänka en lucka efter en som lastade men det tog typ år nä men 30 min före hon fick in den! :O ojojoj men ja va tvungen springa iväg och ta in fler hästar..
ja sen kom jag på att ja va tvungen handla så snabb handlade lite så vare ba tillbaka och göra klart resten! ^^
så kom jag hem typ halv 11 så gjorde jag kyckling i curry sås och Ris! xD godaste som finns!!!
ja sen middag som sagt men man glömmer ju att äta då man är i stallet =P
jaja men nu ska jag se lite tv sen packa :)


Älskade flippisar33333


Armband från tomas sabo =)

Kommentarer
Postat av: linnea

Serilst ditt armband är juh nåågot snygg <3

2009-08-08 @ 01:38:10
URL: http://linneaalatalo.blogg.se/
Postat av: Ida

JA vet älskar det! ^^

2009-08-08 @ 06:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0