taggad...!!!

Hej! =)
Idag så har vi varit i morjärv bortanför kalix och kollat fia och hon är dräktig! =D så kul nästa år kommer en mini fia x)
jaja det var riktigt kul man såg till och med hjärtat slå! ^^ hihii
så åt vi på ängeln en bland sallad jävigt gott =) hehe lite nyttig ibland
je sen gjorde jag klart mockade mm så for jag hem och åt sen hoppade jag mimosa på kvällen hon hoppade så kanon så höjde upp en linje rmed räcke tre galopp språng räcke hon var så fin! slutade på 130cm då hon började bli trötter hon var så fin och hoppade som en miljon! =D tänk att hon har börjat hoppa så bra! =D hihih


två av våra fina hinder <3


fastnade för föliset på seminering stationen x)

min goda salad! =)                                    box inredning x)

Sparvens nya leksak han älskar den rullar runt den överallt ^^

Btw SH red sparvis idag han va super fin så ska hon rida honom för eva imorgon! =D så kul!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0