för ung för gammal?

hej =)
Nu har jag just kommit hem och äntligen satt mig ned i min älskade soffa ;)
helgen har varit bra och mindre bra dom två första ritterna var jag inte så nöjd över... men dagens ritter var väldigt bra!! =D han hoppade kannon och var AS fin! =D så snart är vi knaske förbi den där kröken!
från det ena till det andra så har vi varit och pagasus och handlat jag köpte två par pikeur byxor och en t-shirt/piké tröja pikeur en kepa från pikeur och en kofta från pikeur, en kofta från equiline och en t-shirt från equiline så Roeckl handskar sparven fick ett svett täcke typ ^^ riktigt fint =P hihihi nu e min lön slut :'/ snyft




LA

Btw så vart jag erbjuden att åka ned och träna med stöcke, så på fredag åker jag ned till stöcke och ska träna för Daniel svensson som är sveriges landslags tränare för ponny! =D är super taggad, hoppas att få några riktigt bra tipps! =D

jag har även shoppat i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0