happy smile =)

Hej =)
ida har ja fan it gjort nå, legga ch sett tv hela dan så drog ja ti stallet och gjorde klart allt där x)
pussade lite på min lilla ponny hest <3 så gossa ja så klart med mimosa hon e så kjel sjuk nu typ då ja mockade sto hon bara och puttade i mig för att hon ville typ att jag skulle klia henne och då ja it gjorde he så vart hon sur hahaha söt ^^
jaja så duscha jag i stallet idag så for jag till fredde och var med elin fredde då och ante =) vi gjorde´inte mycket, 
älskar dock min lilla elin<3 helt underbar människa så glad och possetiv du är helt underbar gumman älskar dig så mycket <33 
nu ska jag sova herrå =)

btw imorgon är det skola börjar kl10 blir kul! x)
kommer sakna elin björken som inte ska gå med oss :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0