can´t stop thinking about you! =)

hej =) idag har vi bara haftr en lektion eller ja den va lång men rolig för det enda ja gjorde va att sitta på en stol och göra inget alls ;D eller ja jag såga och lima mina plankor =) hihihi
ja så for jag hem åt nalta så somnade jag en stund könde att jag behövde en PN ^^ hihi ja ikväll så ks a jag hoppa Mimosa så får vi e om jag hinner med att gå en stund x) heheh
Jaja nu ska jag gå...

Btw glömde jag berätta om lördags kvällen.. vi skulle gå till ett ställe där det tydligen skulle gå att bada, jag lånade stinas foppisar och gick ned så var det typ lera upp till knäna nä men nästan! så sögs foppisen av så den sitter väl fast där någon stans... ja vi letade och grävde i leran men hitta den inte :/ ja men lilla stina ska få ett par nya av mig ;) mohahahah jaja men nu måste jag gå! herrå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0