you'r the best<3

Hej! =)
Då har vi varit och tävlat i överkalix!
Igår gick det inte så bra fast då red jag inte speciellt bra! :P
IDag hare det gått mycket bättre har dock haft nalta nedslag men alla har varit mitt fel! =)
Kom dock 3a i LAn :D super nöjd han var super super fin! =D hihi
HAHAHA igår var linnea där och då vi fylde vatten åt min lilla sparv så tyckte hon väl att jag var lite för torr och svetig så då fick jag en väldigt oväntad dusch ;) hahahahah så har jag lovat Linnea att hon ska få duscha mig om jag vinner NMett moahhahah vilket troligen inte kommer ske! varefall inte i år! ;) hihihihi men vem vet!


Btw så köpte jag ett nytt pandband

Swarovski kristaller

Fast det är en rad med silver sen två guld sen en silver riktigt snyggt! :D vart ba så nöjd med mitt köp! =)
hahahah så ska jag nog även köpa ett back on track täcke till min sparv! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

men asså glöm inte mkt kläder till vännäs ;P

2009-08-02 @ 21:20:06
URL: http://linneaalatalo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad kul att du kom 3a, grattis :)



hehe jo hon är så sööt<3

2009-08-05 @ 00:26:17
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

1.Jadå linnea A det ska ja inte göra! ;) hahahah fast det var ju bara om jag van NMett mohahahah



2.

Tack så jätte mycket! det var super kul han var såå fin! =D

Asså hon är ju för söt alltså! x) hihihi

2009-08-05 @ 11:55:27
Postat av: vickan

knös ida -.-

2009-08-05 @ 22:50:46
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej då vickan jag har ju jobbat häken av mig för att kunna handla nu! x)

2009-08-06 @ 01:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0