why you don't disappear from my head?!

tjenare nu har jag varit i stallet och ridit min ponny ^^ eller ja det var ett skritt pass för eva =) han var riktigt duktig vi tränade framdels vändningar och skänkelvikning och massa mer han va super duktig dock så känner man hur känslig han verkligen är nu för om jag sitter mer på ena sitt benet flyttar han sig och så om jag vinglar till typ eller nå i skänkelvikvingen asså så jag hamnar mer på andra sitt benet så börjar han flytta åt andra sidan! så han är nå jävulskt känslig det e ändå grymt bra och så lätt i handen! :D jätte fin! x)
sen så gjorde jag stallet och nu sitter jag här funderar om jag ska städa min garderob så jag får in nå nya kläder! ;D thats nice ^^ hihihihi jajaj men nu ska jag sätta fart tror jag annars bitr det väl tv ork inget annat ^^ herrå

nu ska ni få nalta bilder känner att jag varit dålig på att ladda upp! x) hihihi sorry


linn har då redan hittat sin favo bil! ;)


Linnsor solar ^^


BÄSTA kvallan!
Linn och anette solar! x)


Min glass på PHB! =)


på PHB


PHB nästa! ;)

Kommentarer
Postat av: lajn

snor lite pictures;)<3

2009-08-04 @ 22:10:08
Postat av: Johanna Hägglund

Sv: Hej Ido! Tack så mycket :) Jag fotar gärna din lilla sparv någon dag ! Hehe, hade tänkt att ta mig till näsvik och hälsa på någon dag innan lovet är slut , så vi kan ju ta det då?

2009-08-05 @ 00:35:44
URL: http://injohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0