living life and having fun!

tjenare tjenare ^^
idag har jag och elin varit i stallet gjorde klart det så gick vi typ 30 min ^^ sen så gjorde vi salad med kyckling ;) hahah
sen så åt vi grymt gott så drog vi till Antes päp och kolla deras hus jävligt knösigt! x) sen så drog vi till hans mor då det slutade med samma sak som alltid ;) brotning! hahah ´ja sen så gick vi ut och happa/satt på studs mattan ^^ hahha gick it så bra för mig och elin fredde och Ante fälde oss hela tiden :o haha fredde kitlade dock mig all the time! =O
ja sen så då Elin skulle fara tog fredde och ante mina nycklar så ja dom hade det en timma typ så vi vart en period försenade till hockeyn. jaja piteå van med 3-2  =) sen vare ham och nu sitter jag och fryser som ett AS i min soffa ^^
nu drar jag herrå ;) call me if you want! ;)

bilder kommer fan sen! ;)

Kommer sakna er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0