träning för Daniel Svensson! =D

Tjenare tjenare =)
idag har jag inte gjort mycket steg upp för tidigt! O.o hahaha nä nästan lite i sista minuten =O hahah ojojojoj
jaja så åt ja lite frulle drog ti stallet gjorde klart där och så duschade jag sparven han hade rullat sig tio varav minst i hagen på morgonen kul not! jaja så drog vi iväg vid 12 hehe jaja så då vi kom fram satt jag och såg lite på träningen före jag skulle rida! =)

JA det var riktgit bra övningar idag! Super kul. Daniel var sträng men rättvis! han är bäst! xD
Så det va super, så hittade han alla mina svaga punkter och så det va super så fick han mig att fixa det lite varefall!
jaja ork it säga nå mer idag utom att sparvis va fin och hoppade bra!!!!!!!!!!!!!!


FOTO: Rebecka Säfvenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0