I believe i can fly x)

Tjenare tjenare =)
kom just från hoppningen, har ändå gått bra.. hoppade en mindre bana så skulle vi hoppa upp dom på en linje sen men då vart jag så bakande typ så sparvis fick kämpa så himla mycket duktiga ponnyn som hoppade :=P sötisen
Ja ja men sen då jag väl kom igång då jävlar känner man hur fint min älskade ponny hoppar! xD
hoppade kanon känns ju inte speciellt högt eller något då man väl hoppar det ;) hihihih det ska nog gå bra bara jag slutar att backa honom! ;) han väntar på att jag ska säga varsågod medans jag väntar på att han ska sticka.. ojojoj jaja men vi får väl till det, de sitter ju i mig ojojoj vad jag svamlar men ja idag har jag it gjort mycket städat yterst lite ;) imorgon åker jag till morjärv med bellis och fia =) håller tummarna för att hon är dräktig! xD hihih jajaj men nu ska jag dricka lite te herrå ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0