trötter =)

tyckte att det andra vart för långt om jag skulle skriva om dagen med! ;) hihihi
jaja men idag så steg vi upp käkade frulle var väl i så gott fast brödet gick att äta ^^
sen så drog vi på oss ridkläder så varre stallet nästa, Jag linn och Anette fick rida först idag. Jag red janne idag han är tydligen inte riden så mycket (egenteligen körhäst!) haha ja men det gick bra han va finare än vad jag trode bara i början satt inget ihop men då han kom igång då funkade ju allt som smort, så i galoppen var det som en gung häst... hahah
trodde dock att han skulle vara piggare för dom hade it galopperat honom något sen dom satt igång dom, men han va snäll! x) sen körde vi jag va typ as rädd att köra in i staketet så körde typ en mil ifrån! hahah fast sen så ville jag it köra nå mer så då fick han ta över! ;) hahaha sen så åt vi och pakade ihop så drog vi hem! ;) hihi nu sitter jag i soffan har sovit en stund så ska bege mig till stallet nu typ ^^ herrå! x)

BTW Vi kommer få helvetes kul på grans! :D hihihihi
Elin din lork du skulle haq varit med! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0