a drop in the ocean...

hej =) idag steg jag otroligt nog upp 9 :o har som tänkt börja vända tillbaka dygnet ^^ dock så börjar vi inte för än nästa måndag! x) hihihi jaja men nu ska jag se till att äta nalta frulle sen så funderar jag på att prova mina nya löparskor  ;) dom e så fina! AS sköna dock så nu jävlar måste jag ta mig ut minst två gånger i veckan! ja vi får väl se hur det går, men jag ska bli starkare mentalt men då behövs kondition! ;) hahah oj hur många tror att jag kommer orka fara ut och springa? ;) heheheh

ja jag får inte in bilden i datan sorry dom e svarta med rosa detaljer ^^ hhihihi bild kommer sen! ;)

vi ska nog försöka ta oss förbi på royal och handla lite saker där förmodligen på lördag då vi åker hem från stöcke ;)  behöver en hjälm spö handskar mm till skolan! x) är dock sugen på en sådan här jacka och ett bara oranga ridbyxor med blå sömmar! ;)



tycker att den e fin! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0