äntligen!

hej =) nu har jag just ätit på skolan då.. =P
Jag väntar på att mamma ska komma och hämta mig...
BTW: Mamma har köpt en ny sak igår kansek får igång internet idag! =D WHI

Tisdag
Mins it...

Onsdag tömkörde mamma sparven medans jag mockade åt S, Y, S och C så gjorde jag maten och sen så for jag och hoppade med Chili gick super bra han e så sjukt fin lilla pöjken<3
hoppade en grund först och sen så omhoppning då på LA niva så söt ponny<3
haha så tog vi tid i omhoppningen då jag och C hade 9,9s och näst bäst på hela dagen var 10,5s
bäst Chili<3 hahah så van jag då en fin liten choklad tomte gött ;) hahah
Sen då ja kom tillbaka gick jag med Shivis på plan

Torsdag
Red jag först sparven hoppade sockerbittar gick bra doch grymt pigg x) heheh jaja söt ponnyn<3
Sen red jag turbo Chili han var så grymt taggad ville bara gå som en liten giraf ^^ hahah ja så ville
han spurta med mig hela tiden tur han va fin i slutet ;) mina grisar e finast<3
Så linade jag Shivis han var typ crazzzzyyyyy hahah så söt som en lite bomb! sjukt söt liten häst!
sen hem och sova..

Ikväll blir det då tacke of med alla tävlingsryttare blir kul! =)

imorgon åker jag och linnsan till carro i älvsbyn så får vi se vad vi hittar på =)
(uppdaterar självklart om vi får igång internet!) x) ahhaha
jajaj men nu ska jag kolla lite annat tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0