en dag kvar...

god morgon =)
Ja  jag har nyss ätit frulle så nu ska jag bege mig till stallet när marietta kommer =P

Snabbt lite om gårkvällen x)
Jag red Chili på plan en stund typ 20 min och så skrittade jag ut med förre och efter med emma och shivas eller emma gick ^^ Chili hade en mycket exemplarisk form i galoppen och det var inte en pigg ponny... HOST HOST hahah nä han var lika söt som vanligt han vill ju bara busa hela tiden det e ju så kul! heheh
Så tyckte han att vi kunde dra på och bocka inte så smart då man rider barbaka... heheh men söt e han då!
Mamma red sparven han var tydligen taktig men släppte i slutet skönt så då ska jag rida han nere på ängn idag i djup snön =) kan vara bra för lille manen<3 efter att jag ridit båda så for jag hem tog på mig tekisar så for jag madde, linn, emma och emma och åkte sopsäck och madrass i grustaget haha fan va kul dock jobbigt nanting att gå upp! heheh men va fan så kom jag hem la mig krig 1 =)


Idag blir det som sagt rida ponnyerna en på ängen eller lina han där, den andra ute ritt blir bra =) i detta härliga väder x) hehe
ja sen ska vi på nån middag som jag fick veta nyss inte bra timing! tur att man får veta det snabbt då!
jaja jag får vara aktiv :/ suck inte min grej



så tänkte jag bara nämna om någon glömt bort så
imorgon e det jul afton!!! WHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0