Forever and always.. =)

hej =)
Jag har skrivit 3 inlägg men inget har kommit in suck...
jajaj snabbt då, lördag var jag hemma åt plankstek och såg film skulle ju baka men det orkade jag inte
Ja kul lucia... hehe
ja så söndag hoppade jag sparven med en freejump carbon collar sak gick mega bra han va så duktig! x) heheh<3
så red jag ut med emma och Y Chili var grymt pigg! x) göllponny<3
ja sen hem och sov..
Idag: prov på morgon gick väl sådär! sen arbetsliv då vi ska skriva ett personligt brev. sög ju
ja sen e det lunch sen slutar man ju ;) ska nog och rida Chili då så han får gå idag med, ska få botelism sista sprutan.. :) jajja men nu ska jag kolla runt lite tjing

colliercarbone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0