God jul gott folk! =)

hej =)
Äntligen jul eller ja jag tycker att det nyss var jul ^^ heheh

igår åt vi middag hos ett par kompisar till mamma och tommy gick sedan till pappa då jag fixade naglarna (bild kommer) dock jag jag lyckats he lös 3 st... inte smidigt!
sen gick jag hem och såg tv sen sov jag x)

Imorse drog jag till stallet eller först och handla lite morötter och lite annat sen så stallet då så mockade jag sen fikade vi och så red jag dressyr på Chili han vart helt svettig men det släppte mot slutet.. =) good
Mamma gick runt g-vik med sparven så gjorde hon hö mm så drog vi hem fixade mig for till päp hämtade/lämnade paket kramades och så god jul sen till mommo sett tv och så ätit nu så nu vill jag ha jul klappar ;) heheh
Så nu ska jag kulla lite tv eller först lite på internet, ha det bäst syns sen! ^^

Till er alla från mig ha en riktigt bra jul!<3

Bare Minerals färger
Fick en i.d. foundation och en

Bare Escentuals id Full Coverage Kabuki borste till av Emma tusen mega tack =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0