hellow igen

tjenare tjenare jag sitter hos alle balle nu för tillfälllet och ser a double shot at love.
skönt en mysig kväll med gummsi det var aldeles för längesen!<3
ja lite snabbt om måndagen:
For till tallet slappade där hela dagen red Chili ute på plan i djupsnön det var roligt! =D WHI
sen hoppade jag Tifony det gick bra impad av dressyr hästen ;) hoppade bana, då det ändå var gode svåra svängar för en orutinerad häst =)


erkänn fin ritning!?


idag red jag sparven på morgon satt och red halv 9 det är hurtigt trött som fan inte ens hunnit äta frukost men ponnyn är så sjukt snäll älskar han så mycket<333
sen såg jag på polluxcupen.. Det var roligt att se lilla tilde var med dock fick hon hoppa coral han är ju som lite lättare än suppe som e å busig och hoppar så grymt runt och stort över minsta lilla inte lätt att sitta kvar så då va dom snälla och hon fick hoppa C ^^ så jävla söta alla små barn är! så var Felix och Klara med (bilder kommer!) svänga kan dom då! x) heheh
efter hän så slappade jag i fackarummet så ringde emma hon rider Chili idag hoppas det har gått bra med lilla pöjen x) han e så sjukt söt han med..<3
så hem till balle alle och så nu sitter vi vid varsin dator <3


jaj nu ska jag gå tjing

Kommentarer
Postat av: denice

ja jag menar ju de.. de gick jätte bra o provrida åde, men hon lyssnar ju på vad alla andra säger åde.. de är massa avundsjuka barn från gällivare som har kommenterat på hennes blogg åde så hon tror ju de nu.. pratade just med mamma också, o de är reeedan så mycket bullshit så jag vet inte ens om jag vill ha den nåmer. eftersom tillochmed cornelia snackar skit nu.. men annars blir de Garden Mac... pusspuss<3

2009-12-29 @ 22:38:26
URL: http://dindenice.blogg.se/
Postat av: linnea

vad pratar ni om xD

2009-12-31 @ 17:59:23
URL: http://norrlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: ida olsson

de du ;)//ida

2010-01-06 @ 10:22:14
Postat av: ida olsson

de du ;)//ida

2010-01-06 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0