hellow

hej =)

Internet funkar fortfarande inte... suck

Jaja snabbt omi går då ^^
Var då på skolan hade matte först trött som fan, men gick väl an..
sen arbetsliv då lenart glömt bort oss så då kom han en halvtimma försent whi!
sen lunch var julbords rester, gött
sen naturkunskap hahah då jag, maja och Emelie skulle undersöka
vilken frukt kor och kalvar gillade bäst ;)
Korna gillade äpple och kalvarna ville ha banan ingen ville ha päron snyft.. ;') heheh
hhahaha kul var edt då så tjekade vi in majas rum nice stort nanting^^
Sen svenska så sköthäst Q har fått ett sår på höger bak knä! lilla gubben  :)

Red ut igår i kallt annting men kylla biter inte på oss tydligen! hahah jag och emma var ute i ty 40 min vart gode frusen men va fan heheh så hjälpte jag emma med att ge kväll och gö klart i stallet sen hem och sova
nu måste jag gå tjing! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0