I do not understand how it could be like this!!???

Dagen har varit slapp jag for till stallet vid kvart i 7 gjorde morgon jouren sen så slappade jag mockade och gjorde lite mat före lunch given sen så slappa jag och sofia med kattungarna.

Red Chili först runt grundvik sedan ca 15 min i ridhuset så skrittade vi ut igen.
red med sofia som red sparven gick super serpentiner i förvänd galopp, öppna skritt trav och galopp och massa mer. fatta vad fina mina hjärtan är<3 jag vet it riktigt om folk kan förstå hur mycket man älskar ett sådant underbart djur som kan ge en så otroligt mycket!?
dom finns alltid där och ställer alltid upp, dom är helt otroliga lysnare och ibland känns det som att dom förstår allt och att dom till och med svarar er trots deras tystnad!
Det är helt magiskt att kunna känna det! dom är så otroliga att kunna kolla rakt in i deras underbara svart ögon och se att dom förstår att dom bara är där vissa och kloka! helt underbart kanske är det just därför vi behandlar dom som vi gör som en ömtålig porslins häst sköter dom så noga vi kan..! <3
det finns inget annat än att säga att man älskar dom!<3<3<3<3 
ja det var ju då bara en liten komentar som jag ville skriva in mitt i allt heheh ;)

Mamma hämtade mig från stallet så hem och duscha, nu blir det middag hos mormor.

Men nu måste jag verkligen skynda mig tjing

BTW: mitt underbara Rambo täcke passade! WHI

OBS: detta skrev jag vid halv 5 publicerades tydligen inte... suck


Kommentarer
Postat av: denice

svar: haha ne börjar tvivla på att jag vill ha den hästen nu, eftersom de har blivit massa skitsnack redan och nån har sagt massa till cornelia att jag rider dåligt så nu vill hon typ inte sälja till mig.. men den ska iaf besiktas den 16 januari eller vad de nu var :)

2009-12-29 @ 22:17:52
URL: http://dindenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0