I want an honest answer...!

hej jag fick igång internet=) WHI
ja snå snabbt omigår..
kollade ju då hästarna för henrik på hällans
detta är något som alla elithästar skulle göra så det var ju bra =)
ja då fick jag då veta att båda var friska och krya och henrik tycker
att dom var super fina ponnyer<3 kul att höra!
Ja sen så ti stallet fixa allt sen hem gjorde klart mig och så
tack off =) en härlig kväll gick till ollan och såg idol sen så for vi tillbaka
så pratade vi massor! haahh ja dock var man trött så jjaaja! =)
hem sen sova mia skrutten ville sova med mig haha göllhund!
så matade jag henne 5 inatt hon har it mått så bra så hon äter flera gånger dagen!

steg upp halv tolv trött som fan! hahaha jajaj men nu har jag ätit frulle så ska jag till
stallet och fixa klart allt där =)
Så skulle vi ju till älvsbyn men då kunde inte linn så vi ska nog ta det en annnan dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0