I'M BACK IN BLACK! ;D

hej jag har varit så extremt dålig på uppdatering! så snabbt om veckan ridit som vanlig båda poarna i veckan
onsdag hoppade jag först sparven en linje på räcke räke med 5gsprång, doch gjorde jag halt la ter mm han var så jävla sjukt fin! =D<3
Så hoppade jag Chili han var sjukt jävla pigg bockade skuttade hoppade omkring gjorde lite caprioll mm hahah så sjukt söt man kan it annat än att skratta! x) hahah hopade super fint hoppade dock e evghets vning grymt jobbigt! =P men nytigt så super nöjd över mina hjärtan<333
idag var vi lediga hemstdier WHI
Drog till stallet på morgon gjorde klart allt sen dirr begravning för Gammelfarmor anne-marie rest in pice...
så hem sen stan med felle och marietta =) vart en BH e kläning från carlings och en tröja från gina! x) haha nöjd!
Så fika på nodo gott x) heheh sen så skjutsa fele ti nån kompis och sen godishuset! ja så nu ser jag Idol med en gods påse x)fredagsmys<3 hahaha
jaja nu ska jag se kanske skriver sen tjing<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0