love love love!!!<33333

godagens =) jag orkade inte skriva igår men lite snabbt då! åkte till stallet tidigt nog.. red ut med Chili han var goode så pigg han e lika glad som alltid! =)så gjorde jag stallet gjorde övningarna med Sparven<3 sen följde jag med till tomteland ;) ahhha nä men det var en på mammas jobb som gjort iordning deras stuga som ett tomteland svin gulligt ställe skulle kunna ha ett sådant! ;) sen tillbaka hem så for vi till li och tobbe och åt middag det var svin god mat! =D så såg vi lite tv sen häst hoppning ^^ Idag: Steg upp halv 7 jobbigt nanting men vad gör man inte för sina små grisar..? <3 ja så gav vi morgon och släppte ut hästarna sen red jag Chili först sen sparven ja båda var ju pigga som vanligt c vart lite arig då jag skulle samla han så då körde vi rodeo ^^ sparven var super från början super lugn och fin sen fick han nå ryck och ville bara busa dock vet han inte hur man gör så då springer han söt ponny<3 äsklar mina grisar! sen gjorde vi stallet och så hem nu och äta lunch halv 5 typ bra ida! somnade på soffan nu ska jag städa mitt rum tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0