mina älsklingar<3

hellow =)
Nu har jag då varit i stallet gjort allt där hade jour vart nalta stresigt då jag slutade så himla sent! =O jajaj fixa allt där  pussa på ponnyerna<3
så hem gick med hundarna sen sett tv nu väntar sängen imorgon blir det skola då igen
rider på fm tror jag får rida lilla Q :P sen e det jullunch lär vara jävligt god! ;) sen så e det nå tror det var två timmars hål sen naturkunskap...
så slutar vi så ska elin rida sparven ska skritta Chili han har fått 3a botelism :)
så ska jag väl slappa lite på kvällen har inte så mycket kvar i veckan allt går så fort x) heheh
såg just en dokumenär från thailands katastrofen för tror det var 5-6 år sen den 27
fy fan vad hemskt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0