tjolahopp

hej =)
Glömde säga att jag klippt sparven han vart snygg x)
jaja idag har jag ridit ut på sparen han var fin flyttade bra och gjorde
det väldigt bra! =)
jjaa så tillbaka fixade mina ponnyer och så gjorde jag även yinthe
och Shivas d emma va sjukling. hon kom dock och tömkörde jag gick frst med Y
Sen så medans hon tömkörde gick jag med S så lindae Emma Shivis så då
gick jag med Y igen sen gick jag in ändå grymt snabb 9 a jag klar gjort 4 hästar stolt ;)
HAHA jaja men nu sitter felle här och vill ha datan jag måste läsa min engeska bk för annars
kommer jag sluta på IG... not good
Btw kan jag it plugga mina böker mste va hos mamma :'/ jajaj men harre gött tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0