<3

tjenare tjenare ^^
I helgem har jag tävlat måsen eller ja bara en klass på fredagen det gick inte så bra men va fan man får väl ta sig i kragen och se framåt jag hade panik på framhoppningen värre än i LC för ponny! det var hemskt.. jaja men måsen hoppade fint hon va duktig fast hon var inte riktigt närvarande, mitt fel också så klart red inte så bra men ändå nöjd över henne hon gick ju in på banan det gjorde hon inte i onsdags då vi var där då stegrades det och inte skulle hon vara med då så nöjd över gumma<33 bättre lycka nästa gång! =)
I övrigt har jag ståt på banan och så har jag varit med elin på kvällen mysigt vi har dick bara chillat och sett film och så :) grymt skönt... imorgon blir det jobb igen :/ fast det är för sig gode kul!
Dena vacka ska lisa jobba med mig, nästa vecka ska nog Johanna jobba med mig hoppas jag! :D det blir as kul =)
på onsdag ska jag sätta igång sparven x) det blir väl latio lajban då hahah han e galen bockar i hagen för sig själv så vi får väl se hahaha
ojoj nu vart det mycket men nu ska jag sova herrå

skriver mer imorgon xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0