Creo que estoy en el amor..!?

Hej =) dagen började väl lite segt..
Då jag kom till stallet ahde dock sofia redan gett frukost så började ta ut dom men fick göra ett avbrott när lilla Tyson gubben skulle åka iväg... nu är han på väg, det blir en lång resa till kina =)
Sen gjorde vi klart allt vi skulle lisa jobbar till tolv men nyu jobbar jag till 4... fast har ändå ett roligt jobb ^^
Men men nog om det! efter att jag slutat drog vi till högsböle för att kolla till hästarna där och så skulle vi kolla på Camparis sår ser inte bra ut :/ Men ägaren gör inget åt det typ (bryr sig it! :/... )
Sen gjorde jag klart i stallet så drog jag och mor och köpte mat på thai x) smaskigt
sen bare av till emca, där var även Keil Elin Fredde vi gjorde väl inte så mycket speciellt, lekte sug leken ;) hahah gick it så bra för mig :o haha sen vare film men jag var tvungen att fara hem vid 1 ska ju upp 6 imorgon :/ men va fan vad gör man inte för pengarna... vill verkligen fara till sthlm  och se pink! :D hoppas hoppas hoppas! xD
Men nu sk jag sova herrå


Måsen och jag i piteå 1m =)

VArt långt idag igen... hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0