Do you love me?

Tjenare tjenare idag a´har det varit en hel dag i stallet började jobba sju sen så slutade jag halv fyra ^^ men det är som chill på jobbet fast det är grymt kul;) Idag så tvättade vi transporten vattnade blommor hede ut jord, harvade ridhuset så betade jag med tifony och Regalo, Regalo har blivit en riktig ängel! x) Imorgon ska vi bygga betes hagar det blir väl t speciellt kul men hoppas på bra väder så vi blir bruna! :D
efter att jag jobbat idag så for vi och hoppade mimosa det gick JÄTTE bra fast hon är nanting pigg och så såg hon ju en vatten spridare typ det var ju farlit så då blåste hon upp sig men vart gode snygg ;D ahhaha men super fin ska tarata 1m på fredag det blir kuligt x) hoppas hon ä lika fin då! <3


Älskar dig sparven <333


<33


Helgens roseter :) + plaketer
finaste ponnyn<333

Btw: Imorgon kommer fredde hem :D han kommer vara neger :0 ojojoj inte bra för min del ;)
MEn nu ska jag sova herrå ;)

Kommentarer
Postat av: lydia

skit duktiga=) /har uppdaterat nu;)

2009-07-04 @ 21:47:32
URL: http://www.lydianwikstrom.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0