I do not know how I can do!

hej =) dagen har varit riktigt skön!
Började med att jag och fred¨de drog till staden, handlade en bikini och en BH =P inge mer
sen så drog vi hem till mig körde vattenskoter åkte ring och körde mini båten snyggast btw tror jag att jag har varit så skiklig att jag sabbat högtalara i den x) smidig not!
Sen så gick vi in såg film så åt vi lite middag inte speciellt gott men vadå..
Så såg vi mer film mins inte vad dom hette så hyrde vi twilight den är ssssååå bra! :D men så hyrde jag även women någonting men då va fredde tvungen fara haha kolckan var ju trots allt 3 =) så nu sitter jag här och har slagit vad om att jag ska kunna vara vacken till kvart i 4 ;D hahah lyckas nog!! xD

haha menmen nu ska jag se film lägga mig under ett täcke och sova sendå =D
pusshej bilder kommer sen! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0