Me gustas.. =D

tjenare tjenar ^^
Idag har dagen varit grymt slapp vi har städat och gjort fint i stallet fram till lunch :) efetr lunschen så Red jag Regalo han var ändå finnare idag, han blir bara bättre och bättre för varje gång men rider honom! =) super kul! x)
Sen gjorde jag väl it så mycket smörjde nalta ^^
Sen gjorde jag mina hästar och så gav jag midda sen drog jag hem =)
vet it vad som sker ikväll men något blir det då annars ska jag ut och gå med kirre ;P

Imorgon har jag morgon jour + att vi släpper dom på bete :D kul kul
sen ska jag nog på stan och handla lite kläder ;) hhhaahha och så kanske jag ska köpa mina skor jag vill ha!!!:D bror på..

1.                                             2.                                   3.

1. måste man ha smala ben men dom e grymt snygga så får se^^
2. Tror jag ska köpa sådana eller i mörkare färg!
3. sådana är ett måste! eller i färg mor svart!

4.


Kväll räddad!!! :D
Linnsor på besök<333

blir film och mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0