miss you so...!

JAg kan inte sova...
kom och tänka på min underbara ponny som jag saknar så himla mycket!!!
Esse zonath du var så underbar det var tydligen inte meningen att du skulle fa stana vid min sida det var inte meningen att jag skulle få fortsätta vara så lycklig som jag var då!
DEt bor alltid en sorg inom mig bara tanken på mig gör mig lesen jag förstår hur mycket jag saknar dig...
När jag skriver detta så riner tårarna ned för mina konder... jag ser på bilderna på dig jag minns allt vi gjort allt galet och allt kul! du var så underbar jag saknar dig såå gubben helt underbart vacker<33



Jag ser på bilden av dig jag ser på den känner ögongen tåras känner sorgoen i mitt hjärta känner tårarna strömma ned för mina kinder, jag saknar dig än gubben ingene kommer någonsin kunna ta din plats älskar dig än idag<333

Vill inte att någon ska tycka synd om mig ville ba skriva lite för att tänka lite och kanske kunna sova sen..
Jag älskar dig gubben<33
mina hästar är så underbara de rikitga vännerna ett helvete att skiljas från!
från dig kunde man då inte ens skiljas från utan en miljard tårar.., :'/


finns alltid kvar hos mig<33


första dressyr tävlingen med dig <3 bäst!


min pojke för alltid!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0