Nu e det sommarlov för mig!<3

hej sista dagen på jobbet idag så skönt nu blir he chill räsen av sommaren :D
IDag har jag ridit ur på Regalo och Tifony det har gått super bra red runt hela G-vik med R han som inte ens brukar kunna lämna gården vist hade vi en kamp i början men sen fungera allt bra!x) good good
T bockade en gång idag bara ändå söt... haha ork it skirva
Har även hoppar Sparven på PRK hoppade bana på 115 :) hoppa AS bra sen hoppade jag teräng banan i skogen gick riktigt bra!:D super duktig ponny<3
på onsdag åker jag till umeå med johanna så tävlar vi Torsdag fredag lördag sen blir he PDOL Lördag kväll! xD


söt enda jag hittade på felles data! xD hihihi
jaj men nu ska jag sova och hoppas på bra väder imorgon!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0