PDOL =)

Igår var jag på PDOL =) först tänkte jag it gå dit orkade it ville hällre sitta i soffan och sura... hehe ^^
Men jag for varefall tänkte att jag kan ju alltid fara hem om det e tråkigt! jag skulle typ gå med johanna och hennes vänner men henne hittade jag it givk först med madde och co. sen så orkade jag inte vara med dom så jag gick och träffade JEnny sen så gick jag med göllungen elin noch co =) så då dom for så träffade jag linn elin och emma K xD det va grymt kul!<3 så hade jag typ just ätit något äkligt gott så åkte vi virvel vinden tror ni att jag måde bra efter? =o sen så åkte vi star dance ändåläskigt kul! ;) hihih sen så vandra vi runt och käkade chips ;) hehe jaja det va typ kvällen så for vi hem vid två måde inte speciellt bra efter karuselerna :/ men det gick ju dock över då jag kom hem! x)
jaj det va gårdagen =) nu ska jag äta lite frulle sen ska jag nog bege mig till stallet :) promenix med sparven och rida mimosa om ej sanna ska rida xD nice nice =) hejdå alla glada och lesna.. ;P snygga bilder kommer sennare =D


Kommentarer
Postat av: Marietta

Orka och orka du får tacka Madde att hon möte dej annars hade jag inte släppt av dej.

2009-07-30 @ 02:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0