too young?

hej =)
Idag har jag inte gjort mycket, sov till 12 typ eller ja jag låg i sängen och slöade till tolv ;D hihihi
sen så åt jag frulle så drog vi till staden och lämnade in min telefon för uppdatering och så köpte tim wii så köpte marietta wii fit som jag ville ha! :D
marietta: Till dig ida så att du kan börja träna..
Jag: Ja det kanske är det som som saknas!
Marietta: JA precis... hahahahahah
så drog jag till stallet mockade och gjorde mat sen badade jag med sparven riktigt mysigt! =)
Sen så drog jag hem och sen jag kom hem har jag spelat wii fit! xD nice nice
så har jag satt upp ett mål över min vikt typ ;) hhahahah hoppas det ger något! :)
haha men nu ska jag sätta mig på masage saken en stund så ska jag sen fortsätta träna! xD
pusshej :)

<333

Kommentarer
Postat av: Marietta

Du tog det fel jag tycker att du är fin som du är du behöver inte träna, jag tycker att du behöver göra något annat än Häst Häst Häst men jag vet att du Älskar din ponny men lite omväxling skadar inte Puss på dej Ida....

2009-07-30 @ 02:51:24
Postat av: Ida

hahahah marietta det är med ironi hahaha jag förstod vad du menade och jag e super glad för att vi köpte det för de va AS kul! :D

2009-07-30 @ 23:06:58
Postat av: Ida

hahahah marietta det är med ironi hahaha jag förstod vad du menade och jag e super glad för att vi köpte det för de va AS kul! :D

2009-07-30 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0