why did I say it to you? everything was so good before..!

har just släppt ut hästarna eller just och just men för kasnek en timma och en halv timma se ^^
Har sovit en stund nu det va grymt skönt sen har jag sett tv så ska jag och handla lite till vackan, då jag och johanna ska bo i lägenheten =) nice nice xD
får se om man tar ,med datan tror nog det ;) den klarar man sig inte utan =P hahah
annars så blir det inte för än på fredag vi ses o.O

bye bye

Bilder på mina nya kläder^^


den är mörkturkos, grå, röd/rosa,lila randig ;)


Dragkedja längst ned, gilla (ursäkta mina ben!)


min nya jacka<33 den e brun dock.. 

orkar it leta fram bilden på mina mjukisbyxor dom e då inte så speciella ;D hahah

MEn nu ska jag och handla herrå sen ge lunsch ^^

miss it a lot..!
MEn nu blir det en vecka med masso skoj men jobba ska vi ju med! :D
byebye 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej=) Snygga kläder:) Jå det ska bli jätte kul att tävla div 2:)

2009-07-15 @ 23:08:12
Postat av: Ida

Tack!:D

Förstår det ;D

2009-07-17 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0