helgens tävlingar....

Hej =)
I helgen har man tävlat... :/
Torsdag en
I LB hoppade han bra men jag red som ett orangutang så jag utgick på egen begäran för det gick så dåligt..
I LA hade vi två nedslag ett och in i kombinationen.. annars jätte fin då jag fick ned handen=)
Fredagen I LA hade vi nalta plockepin... 
Lördagen LA var inte alls bra :/ allt sög ingen rytm inga bra språng red så jävla dåligt han var såååå snäll! så jag utgick före sista hindret! bröt typ ihop inget fukar allt går så jävla bra hemma men inget funkar på tävling! jag blir inte det minsta nervös så det är ju som inte det! då vi hoppade för linda var han hur fin som hälls och då ja och pappa var upp och hoppade men sen på tävling funkar inget..! fan va less jag blir! :'/  alla säger det kommer det kommer och så var han ju så fin i piteå, men det är bara hemma det funkar! : (

min älskade ponny skrutt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0