BÄST!!!<333

hello i helgen har jag tävlat på fredagen fick jag ett nedslag i LAn mitt fel bakade för mycket så han hoppade stort! men var riktigt fin! :D
Lördag red jag bara LB+5 för laget var dubbel 0a och vart trea induviduellt och så van vi med laget :D
Mimmi 0a
Lydia 8fel
Ida 0a
Astrid 0a
Vi slutade på 0fel och van där av 2a omgången. alla var super duktiga red AS bra! :D sen om man pettar eller så spelar ingen roll! :D
Vi hade ju dock jävligt kul! x)
Söndag Red jag också bara en klass LA och då var vi nolla i grunden laget :D Dena omgång van vi också! :)
samma red båda dagarna.
Mimmi 4fel
Lydia 0a
Ida 0a
Astrid utesluten
så vi slutade på 4fel och umeå på 8 så vi van 3 omgången med! :D BÄST laget!<3
Nu har vi kvalat till Elit 2010 xD
bäst brudaran då!<3333


Sparven och jag <3

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Grattis! :D

2009-07-04 @ 01:17:52
URL: http://gabrielledegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0